HONDA
Tunen, vervangen, origineel en imitatie voor Honda motoren GX160, 200, 270, 390
-
honda cadet gx160 cc
€ 971,07Honda cadet gx160 cc
De motor wordt geleverd met complete uitlaat systeem, motorsteunen, urenteller ,brandstofpomp,klepveren,olie, incl nxt verzegeling
Zonder koppeling
-
-
-
-
honda gx 200 cc
€ 822,31Honda cadet gx 200 cc
De motor wordt geleverd met complete uitlaat systeem, motorsteunen, urenteller ,brandstofpomp,klepveren,olie, incl nxt verzegeling
Zonder koppeling
-
-
-
-
honda gx 200 cc 9pk
€ 1.074,38Honda gx 200 cc 9 pk
De motor wordt geleverd met complete uitlaat systeem, motorsteunen, urenteller ,brandstofpomp, olie , ontsteking spie, cilinderkop aangepast ,klepveren incl nxt verzegeling
Zonder koppeling
-
-
-
-
-
Honda GX120 UT2 RH Q4
€ 628,1020mm motor-as. Met standaard Honda benzinetank en uitlaat. Met olie koppeling, koppeling-as 22mm.
-
-
-
-
-
-
-
cilinderkop bewerking
€ 181,82De cilinderkop wordt van a tm z bewerkt van inlaat tot uitlaat poort van verbrandingskamer tot bewerking aan de kleppen we kunnen niet alles vertellen maar een must have
U dien u eigen cilinderkop op te sturen bewerkingen tijd 3 tot 5 dagen
-
-
-
-
-
Honda GX160 UT2 RH G4
€ 545,4520mm motor as. Géén benzinetank . Standaard Honda uitlaat, versterkte klepveren.
Met olie koppeling, koppeling-as 22mm. -
-
-
-
Honda GX160 UT2 RH Q4
€ 678,5120mm motor-as . Met standaard Honda benzinetank en uitlaat.
Met olie koppeling, as 22mm -
Honda GX200 UT2 SH Q4
€ 392,56Motortype 4-takt 1 cilinder, OHV benzinemotor, 25° cilinderhoek, horizontale uitgaande as doorsnede 20mm.
Dit type wordt zonder koppeling geleverd. -
-
-
-
-
-
-
Honda GX200 UT2 RH Q4
€ 790,08Luchtgekoelde 4-takt OHV benzinemotor, 25° hellende cilinder, horizontale uitgaande as met een doorsnede van 20mm.
Met standaard Honda benzinetank en uitlaat. Met olie koppeling-as 22mm. -
-
-
-
honda GX200 RT2 RH G4
€ 661,1620mm motor-as. Géén benzinetank, met standaard Honda uitlaat en versterkte klepveren.
Met olie koppeling, as 22mm -
-
-
Honda GX270 UT2 SH Q5
€ 652,89Luchtgekoelde 4-takt OHV benzinemotor, 25° hellende cilinder, horizontale uitgaande as met een doorsnede van 25mm.
Met standaard Honda benzinetank en uitlaat. Zonder koppeling. Digitale CDI. -
-
-
-
-
Honda GX270 UT2 RH G4
€ 847,9325mm motor-as. Géén benzinetank en geen uitlaat. Met olie koppeling, as 22mm. digitale CDI.
-
-
-
-
-
Honda GX270 UT2 RH Q5
€ 965,2922mm motor-as. Met standaard Honda benzinetank en uitlaat. Met olie koppeling. Digitale CDI.
-
-
-
Honda GX390 UT2 SH Q4
€ 785,1225mm as. Met standaard Honda benzinetank en uitlaat. Géén koppeling. Digitale CDI met variabel ontstekingstijdstip.
-
-
Honda GX270 UT2 RH E5
€ 1.104,96Luchtgekoelde 4-takt OHV benzinemotor, 25° hellende cilinder, horizontale uitgaande as met een doorsnede van 22mm.
Met standaard Honda benzinetank en uitlaat. Met elektrische start. Met koppeling. Digitale CDI. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ontsteking spie
€ 11,57Deze speciaal gefreesde spie zorgt voor een ontstekingsvervroeging , afhankelijk van de motor, van de graden en dus betere prestaties/ performance.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
stage 2 carburateur
€ 99,17Stage 2 GX200 geboorde carburateur
Deze carburateur is machinaal bewerkt met een ruimer van 17 mm mm en vervolgens met de hand gepoort en gepolijst om een gladde, vloeiende afwerking achter te laten. Tot 1 pk meer dan de standaard GX200 carburateur over het hele toerentalbereik. -
stage 3 carburateur
€ 111,57Stage 3 GX200 geboorde carburateur
Deze carburateur is machinaal bewerkt met een ruimer en vervolgens met de hand gepoort en gepolijst om een gladde, vloeiende afwerking achter te laten. Dit is een zeer hoogstromende carburateur met een uiteindelijke boring van 17 mm. Enorme toename van het vermogen over de hele vermogensband. Dit is het beste van het beste op het gebied van GX200 carburateurs.